Mayerline gaat de feestdagen in met lurex en barokke prints

Mayerline gaat de feestdagen in met lurex en barokke prints

Ice Gold Fever!

Voor de feestcollectie mag het iets meer zijn bij Mayerline. Het merk pakt uit met geraffineerde stoffen en een nieuwe kleur: Ice Gold, een licht matgouden tint die star quality geeft en verwerkt werd in spectaculaire jacquards en een blazer met een subtiele, glanzende glitterlook. Een andere opvallende trend is het gebruik van lurex. Dankzij het verweven van metallic garen krijgt de stof een subtiele, glanzende glitterlook dat zich uitstekend leent voor de feestdagen. Lurex straalt meteen extravagante luxe en pure glamour uit. Bij een verder minimalistisch silhouet, laat lurex zich moeiteloos combineren als een feestelijk accent.

Verder leefden de ontwerpers zich uit met lamé, chiffon, kant en high end barokke prints, die luxe en glamour uitstralen en gecombineerd worden met een trendy Prince-de-Galles weave. Ook van de partij: de razend populaire schakelprint, die dankzij zijn gedurfde karakter de power heeft om zelfs de meest eenvoudige stukken om te toveren tot statement pieces. De kettingen dartelen op een speelse manier zowel verticaal als horizontaal door een originele jurk en chique lange plissérok.

 

 

 

 

Over Mayerline

Mayerline is sinds de jaren vijftig een gevestigde waarde op het vlak van stijlvolle, elegante en tijdloze dameskledij. Het Brusselse modemerk biedt een evenwicht tussen actuele modetrends en comfort. Kortom, knappe collecties waarin vrouwen zich goed voelen. Achter deze  collecties schuilt een sterk gedreven team. Het Belgische bedrijf telt een omzet van 53,6 miljoen euro, heeft 49 winkels en 16 shop in shops in ons land en Luxemburg en stelt meer dan 320 mensen tewerk. De keten,  opgericht door Jozef Meyer en zijn echtgenote Jeanne Vrydags, werd in 2013 door CRG (holding boven JBC) overgenomen en heeft recent een nieuwe lijn, Améline, toegevoegd aan het portfolio.

Mayerline