Mayerline opent flagshipstore in Waasland Shopping Center
Mayerline opent een gloednieuwe flagshipstore in Waasland Shopping Center, dé place-to-be voor modebewuste klanten. Deze trendsettende boetiek straalt uit waar de vernieuwing van het merk Mayerline voor staat: eigentijdse Belgische collecties met hoogwaardige materialen voor de zelfbewuste dame die midden in het leven staat en die belang hecht aan kwaliteit en comfort.
Belgisch ontwerp en design
Het hierboven beschreven DNA van Mayerline vinden we ook terug in de uitwerking van het winkelconcept. Ook hier werd gewerkt met kwaliteitsmaterialen van Belgische makelij, warme kleuren en een hedendaagse ‘look and feel’. “We verwelkomen graag dames die stijlvol voor de dag willen komen. Wel, in onze flagshipstore in Waasland Shopping Center zullen zij zich meteen thuis voelen”, zegt Mimi Lamote, CEO van Mayerline, “en ik weet dat er hier veel dames komen winkelen die graag picobello gekleed gaan, dus van nu af aan kunnen zij hun nieuwe outfit kiezen in een omgeving die dezelfde klasse uitstraalt als waar zij voor staan.”
Operatie Vernieuwing in volle gang
In 2017 heeft Mayerline resoluut het pad van de vernieuwing gekozen. Er werd een nieuwe CEO aangesteld, die haar strepen in de mode heeft verdiend én weet hoe ze een bedrijf moet herlanceren. De collectie kreeg een veel eigentijdser en vlottere look en de marketing werd naar een hoger niveau getild. En ondertussen worden nu ook de winkels aangepakt. Mimi Lamote: “Mayerline steekt haar ambities niet onder stoelen of banken. We willen vooruit en de klanten moeten dat zien en voelen.” Het kwaliteitsmerk heeft een nieuw elan gevonden en dat ook vertaalt zich ook in een nieuw winkelconcept. Intussen zag de flagshipstore in Leuven het daglicht, daarna was het de beurt aan de concept stores in Sint-Truiden en Kortrijk en vandaag volgt de gloednieuwe flagshipstore in Waasland Shopping Center.