NATIONAL WISE WOMEN’S DAY op 9 april: weg met stereotypen rond vrouwen en leeftijd
Mayerline Brussels
Aanstaande dinsdag, 9 april, roept Mayerline Brussels uit tot de eerste 'National Wise Women's Day'. De campagne heeft tot doel niet alleen het belang van leeftijd en levenservaring te benadrukken, maar ook vrouwen te inspireren om zichzelf te uiten en hun stem te laten horen. Mayerline inspireert Belgische vrouwen om National Wise Women's Day mee te vieren via hun verschillende sociale kanalen en op hun website. Met de hashtag #NationalWiseWomensDay kan er erkenning worden gegeven aan alle wijze vrouwen die het leven zoveel rijker maken. Bekende Belgische namen, waaronder Cath Luyten, Geena Lisa Peeters, Katia della Faille en Prinses Delphine ondersteunen deze campagne en laten zien waarom ouder en wijzer worden een eerbetoon is aan het leven en aan schoonheid.
NATIONAL WISE WOMEN’S DAY, een initiatief van Belgisch modelabel Mayerline Brussels, omarmt de diversiteit en schoonheid van vrouwen van alle leeftijden. Met deze dag wil Mayerline Brussels het bewustzijn vergroten over de waarde van levenservaring en laten zien hoe je met levenslust en positivisme het leven kunt omarmen. Het modemerk verspreidde een brief om vrouwen uit te nodigen ouder worden te herdefiniëren als een periode van kracht, wijsheid en schoonheid. Het initiatief benadrukt het engagement van Mayerline Brussels om inclusiviteit en diversiteit te bevorderen in de mode-industrie en de samenleving als geheel.
Download hier de campagnebeelden en de brief.
Hier lees je het uitgebreide persbericht over deze campagne.
Voor meer informatie over de NATIONAL WISE WOMEN’S DAY en de brief, kan je ook hier terecht.
Pers- en interviewaanvragen: