Herontdek je kleerkast met Mayerline!
Mayerline gaat met nieuw initiatief “Waardeer je kleren” in tegen Black Friday
Black Friday is traditiegetrouw de periode waarbij kortingen en verkoopsacties zegevieren om massaverkoop te stimuleren. Het Belgische modehuis Mayerline wijst deze praktijk al jaren van de hand en komt nu met een tegenoffensief dat focust op het herontdekken van je Mayerline kleerkast en het vakmanschap waarmee ze gemaakt zijn.
Mayerline - Waardeer je kleren campagne - 2017 vs 2021
Mayerline is al meer dan 65 jaar het modehuis dat kwalitatieve mode aanbiedt voor vrouwen met een jaartje of maatje extra. Door haar vakmanschap - alle stuks worden in België ontworpen en zoveel mogelijk in Europa geproduceerd, het huis biedt daarnaast ook retoucheringen aan zodat elk stuk perfect valt - biedt het merk een boetiekervaring als geen ander, met stuks die zowel qua pasvorm als qua kleren eigentijds blijven, maar dan aan betaalbare prijzen. Alle Mayerline stuks zijn dan ook zo gemaakt dat ze meerdere seizoenen perfect draagbaar blijven.
Mayerline - Waardeer je kleren campagne - 2020 vs 2022
Op vrijdag 25 en zaterdag 26 november zet Mayerline haar kledij en de liefde voor het vakmanschap extra in de kijker, met haar nieuwe initiatief 'Waardeer je kleren', een oproep om in je kleerkast te duiken en je eerder aangekochte Mayerline stuks te herontdekken. De winkels, waaronder de nieuwste flagshipstore in Antwerpen, worden hét mekka van alle modeliefhebbers, met styling sessies waarbij verschillende experts, waaronder MAYladies Greet Rouffaer en Sophie Van de Vyver, tips en tricks geven om eerder aangekochte Mayerline stuks te herontdekken door ze te combineren tot nieuwe, eigentijdse en stijlvolle looks. Waar nodig biedt het huis ook retoucheringen aan zodat elk stuk perfect valt.
Mayerline - Waardeer je kleren campagne - 2020 vs 2022
“We roepen niet op tot inzamelen, weggooien of recycleren, dat impliceert immers dat niet meer nieuwe kleding sowieso aan herstel of vermaken toe is. Bij Mayerline is dat niet zo. We brengen kleding die lang meegaat en dus willen we het dragen ervan ook promoten. Dat is de allereerste bouwsteen van duurzaam omgaan met je kleding: het zo lang mogelijk dragen. Bovendien is dat ook het meest respectvolle dat je kan doen naar de mensen die elk stuk met veel liefde en vakkennis gemaakt hebben.”
- Katrien De Cannière, Marketing Manager
Mayerline - Waardeer je kleren campagne - 2021 vs 2022
Mayerline is on a mission: het Belgische modehuis doorbreekt doelbewust verschillende 'heilige huisjes' in modeland. Naast deze reactie op Black Friday, wordt overstock doelmatig herwerkt tot nieuwe eyecatchers en werkt het huis steeds met people en age positivity modellen. Elk seizoen pakt Mayerline ook uit met campagnes waarin haar eigen werknemers, body positive modellen en age positive iconen in de spotlight staan.
Blijf op de hoogte van Mayerline in onze pressroom.